Etiketter

tisdag 29 april 2014

Aros.








Det här är Aros, han som bor här just nu för att matte o husse måste läka lite mer innan han kan komma hem.

Fast han har hälsat på hos matte, de blev glada bägge två ;-D

Idag har jag och hundarna varit ute hela dagen, slappat sådär skönt i solen ni vet...

Katterna har legat inne och sovit hela dagen, det blir nog nattjakt för dem lite senare då det är lite svalare ute.

Batman och Robin (margrisarna) de har också varit ute...eller rättare sagt är ute...
de ska snart komma in och få lie hö och gos.

Det var lite om min dag, jag hoppas att just du som läser här har haft en bra tisdag.
Kram.

Vid pennan: Carina



9 kommentarer:

  1. Jadå, nu börjar det ju rätta till sig, så denna dag får man vara nöjd med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt, var rädda om er <3/c

      Radera
  2. Bra sätt att tillbringa dagen på, tycker jag. Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Vilken söt kompis du passar. Ja katterna tar det lugnt när det är varmt men på natten är det high life.

    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är han fin, det är en ära att få vara extramatte/husse åt honom. Kram/c

      Radera
  4. Ser att du lagt dig som följare i min blogg - välkommen!
    Jag försökte lägga mig i din blogglista också, men det strulade,
    så jag får försöka imorgon igen.
    Trevlig valborg önskar jag dig!

    SvaraRadera
  5. Tack ;-) ja det strular ibland och man får hitta nya vägar för att få till det som man vill.
    Även dig önskar jag en skön valborg, kram

    SvaraRadera
  6. Kikar in å skickar ett gäng kramar å en stor Pööössss ...;)))
    Var rädd om dig å ha sköna dagar..

    SvaraRadera